Ε.Αχτσιόγλου: Είμαστε η μόνη κυβέρνηση που μείωσε την ανεργία • Επικοινωνιακό το νομοσχέδιο του Υπ. Εργασίας υποστηρίζει η αντιπολίτευσ
Είμαστε η μόνη κυβέρνηση που έχει ανεργία μικρότερη από αυτή που παρέλαβε δήλωσε η υπουργός Εργασίας ‘Εφη Αχτσιόγλου απαντώντας με τον τρόπο αυτό στην κριτική που δέχθηκε για το νομοσχέδιο με ρυθμίσεις για τα εργασιακά που συζητείται στην αρμόδια διαρκή…
Read more
