Διακοπή νερού σε τμήμα Πετραλώνων και Ταύρου

Διακοπή υδροδότησης στους δήμους Αθηναίων και Μοσχάτου-Ταύρου, λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών σε κεντρικό τροφοδοτικό αγωγό, ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ για αύριο, Πέμπτη, το βράδυ από τις 10 έως τις 6 το πρωί της Παρασκευής.

Σύνδεσμος: Διακοπή νερού σε τμήμα Πετραλώνων και Ταύρου
Πηγή: vimaonline.gr