Ε.Αχτσιόγλου: Είμαστε η μόνη κυβέρνηση που μείωσε την ανεργία • Επικοινωνιακό το νομοσχέδιο του Υπ. Εργασίας υποστηρίζει η αντιπολίτευσ

Είμαστε η μόνη κυβέρνηση που έχει ανεργία μικρότερη από αυτή που παρέλαβε δήλωσε η υπουργός Εργασίας ‘Εφη Αχτσιόγλου απαντώντας με τον τρόπο αυτό στην κριτική που δέχθηκε για το νομοσχέδιο με ρυθμίσεις για τα εργασιακά που συζητείται στην αρμόδια διαρκή επιτροπή της Βουλής. Τα κόμματα της αντιπολίτευση …

Σύνδεσμος: Ε.Αχτσιόγλου: Είμαστε η μόνη κυβέρνηση που μείωσε την ανεργία • Επικοινωνιακό το νομοσχέδιο του Υπ. Εργασίας υποστηρίζει η αντιπολίτευσ
Πηγή: vouliwatch.gr