Βρισκόμαστε στην εκπληκτική Ημερίδα: “Εφαρμογή Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης: πράξη και εμπειρίες”. Σε λίγο θα υλοποιήσουμε πρόγραμμα εξοικείωσης με την αναπηρία και την διαφορετικότητα σε εκπαιδευτικούς της Στ’ Δημοτικού!
Σύνδεσμος: Ημερίδα για την συνεκπαίδευση
Πηγή:
