Στην τελική ευθεία για την πλήρη εφαρμογή του «έξυπνου» εισιτηρίου, όπως παρουσιάζει αποκλειστικά «Το Βήμα», μπαίνουν από τα μέσα Οκτωβρίου οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με το σταδιακό κλείσιμο των ηλεκτρονικών «πυλών».
Σύνδεσμος: Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έρχεται, οι πύλες κλείνουν
Πηγή: vimaonline.gr
