Τραγωδία στο Θησείο: Εκανε γκράφιτι & πέθανε από ηλεκτροπληξία

Ενας 19χρονος Γάλλος έχασε τη νύχτα της Τετάρτης την ζωή του, στο σταθμό του ΗΣΑΠ, στο Θησείο, πιθανότατα από ηλεκτροπληξία.

Σύνδεσμος: Τραγωδία στο Θησείο: Εκανε γκράφιτι & πέθανε από ηλεκτροπληξία
Πηγή: thetoc.gr