Eυχαριστίες για τα μηνύματα συμπαράστασης που λαμβάνει εκφράζει ο δήμαρχος Ελευσίνας Γιώργος Τσουκαλάς από το Θριάσιο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται μετά την επίθεση που δέχθηκε χθες με μαχαίρι από πρώην συμβασιούχο.
Σύνδεσμος: Δήμαρχος Ελευσίνας: Η αγάπη του κόσμου με γεμίζει δύναμη
Πηγή: vimaonline.gr
