“Βλέπεις εμένα ή την αναπηρία μου;”, ρωτάει η φωτογραφία και εμείς θα απαντήσουμε: -Γιατί όχι και τα δύο; Είμαι ένας άνθρωπος με αναπηρία, ο οποίος έχει κι άλλα, πολλά, ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Μην μένεις μόνο σε αυτό το ένα, αλλά δεν χρειάζεται και να το προσπερνάς… Ο κοινωνικός αποκλεισμός μπορεί …
Σύνδεσμος: Ας δούμε τον άνθρωπο…
Πηγή:
