Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης ξεκίνησε από την προηγούμενη σχολική χρονιά με τη σύσταση μιας εθελοντικής οργάνωσης με την επωνυμία «ΟδΟΣ ΟΝΕΙρωΝ», η οποία ανέλαβε την ανάπλαση και διαμόρφωση όμορου με το σχολείο πεζόδρομου, προκειμένου να διαμορφωθεί σε χώρο αξιοποιήσιμο και λειτουργικό, όχι μόνο από …
Σύνδεσμος: Νοιάζομαι και Δρώ – ΟδΟΣ ΟΝΕΙρωΝ… οι εθελοντές των ονείρων μας
Πηγή: desmos.org
