Το Δημοτικό Σχολείο Αδάμαντα Μήλου, συμμετέχει στο Πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» επί δύο συνεχόμενες χρονιές. Οι μαθητές σχεδίασαν και υλοποίησαν το σχολικό έτος 2015-2016 μια καμπάνια ενημέρωσης του Δήμου και των κατοίκων για τις Αλυκές του νησιού, έναν χώρο που συνδέεται με την φυσική ιστορία και λαογραφία …
Σύνδεσμος: Νοιάζομαι και Δρώ – Το Δημοτικό Σχολείο Αδάμαντα Μήλου αναλαμβάνει δράση!
Πηγή: desmos.org
