Έντονη συζήτηση για το θέμα της φύσης των επιχειρήσεων ‘Υδρευσης – Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ), δηλαδή της διαχείρισης του νερού, στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης όπου συζητείται το πολύ-νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών, για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αφορούσε την ενσωμάτωση της συμφωνίας 2000/60 σχετικά …
Σύνδεσμος: Κερδοφόρες ή όχι οι εταιρίες υδροδότησης; Εμπόρευμα ή όχι το νερό; • Αντιπαράθεση απόψεων μεταξύ κυβέρνησης- Ν.Δ στη συζήτηση του νομοσχεδίου για τους ΟΤΑ
Πηγή: vouliwatch.gr
