Σε δημιουργικό και ιδιαίτερα αισιόδοξο κλίμα ολοκληρώθηκε την Τρίτη και την Τετάρτη 27 & 28 Ιουνίου, στην Αθήνα η 2η Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό στο Σχολείο, η καταληκτική εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» για το 2016-2017. Στη συνάντηση, εκπαιδευτικοί από τα …
Σύνδεσμος: Το «Νοιάζομαι και Δρω» ολοκληρώθηκε για ακόμη μια φορά και εκπαιδευτικοί και μαθητές από όλη την Ελλάδα μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους!
Πηγή: desmos.org
