Το «Νοιάζομαι και Δρω» ολοκληρώθηκε για ακόμη μια φορά και εκπαιδευτικοί και μαθητές από όλη την Ελλάδα μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους!

Σε δημιουργικό και ιδιαίτερα αισιόδοξο κλίμα ολοκληρώθηκε την Τρίτη και την Τετάρτη 27 & 28 Ιουνίου, στην Αθήνα η 2η Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό στο Σχολείο, η καταληκτική εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» για το 2016-2017. Στη συνάντηση, εκπαιδευτικοί από τα …

Σύνδεσμος: Το «Νοιάζομαι και Δρω» ολοκληρώθηκε για ακόμη μια φορά και εκπαιδευτικοί και μαθητές από όλη την Ελλάδα μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους!
Πηγή: desmos.org