Με ηλεκτρονικό διαγωνισμό όλες οι συμβάσεις του δημοσίου από 60.000 και πάνω • Τροπολογία στο νομοσχέδιο για τον ΟΑΣΘ

Το σύνολο του Δημοσίου Τομέα υποχρεωτικά θα χρησιμοποιεί το Εθνικό Σύστημα Δημοσίων Συμβάσεων (όπως ψηφίστηκε σε νομοσχέδιο του περυσινού καλοκαιριού) για κάθε σύμβαση έργου που ξεπερνά τις 60.000 ευρώ. Αυτό προβλέπεται σε τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για το ΟΑΣΘ που ψηφίζεται αύριο (Τετάρτη …

Σύνδεσμος: Με ηλεκτρονικό διαγωνισμό όλες οι συμβάσεις του δημοσίου από 60.000 και πάνω • Τροπολογία στο νομοσχέδιο για τον ΟΑΣΘ
Πηγή: vouliwatch.gr