Από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την έρευνα και την τεχνολογία δεν έχει αξιοποιηθεί «ούτε ένα ευρώ». Αυτό τονίζουν σε ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή για το θέμα οι Βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος και Δημήτρης Κωνσταντόπουλος. Χαρακτηριστικά αναφέρουν πως «από την ιστοσελίδα …
Σύνδεσμος: Δημοκρατική Συμπαράταξη: Ούτε ένα ευρώ για έρευνα-τεχνολογία από το ΕΣΠΑ
Πηγή: vouliwatch.gr
