«Κανένας εργαζόμενος δεν περισσεύει. Υπάρχουν λύσεις», ανέφερε πριν από λίγη ώρα ο πρόεδρος της ΔΕΗ κ. Μανώλης Παναγιωτάκης, μιλώντας πριν από λίγη ώρα στους εργαζόμενους των δύο μονάδων και του ορυχείου του Αμύνταιου.
Σύνδεσμος: M. Παναγιωτάκης από Αμύνταιο: Κανένας εργαζόμενος δεν περισσεύει
Πηγή: vimaonline.gr
