Η ΔΕΗ μπορεί και θα ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες κατανάλωσης λόγω του καύσωνα αλλά και των θερινών μηνών συνολικά. Την διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο διοικητής της επιχείρησης, Μανώλης Παναγιωτάκης, στην ακρόασή του από την επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. ‘Οπως επισήμανε «υπάρχει επάρκεια …
Σύνδεσμος: Τα καταφέρνει με τον καύσωνα αλλά όχι με τους …κακοπληρωτές η ΔΕΗ | Τοποθέτηση του διοικητή της επιχείρησης, Μ.Παναγιωτάκη, στη Βουλή.
Πηγή: vouliwatch.gr
