Την αναστολή των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των δήμων μετά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ-ΟΤΑ που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης.
Σύνδεσμος: Ανέστειλε την απεργία η ΠΟΕ – ΟΤΑ – Ξεκινά η αποκομιδή των σκουπιδιών
Πηγή: enallaktikos.gr
