30 χρόνια «Οι Φίλοι Του Παιδιού»

Το Φιλανθρωπικό Σωματείο «Οι Φίλοι Του Παιδιού», με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 30 χρόνων δράσης από την ίδρυσή του , πραγματοποίησε εκδήλωση στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής.

Σύνδεσμος: 30 χρόνια «Οι Φίλοι Του Παιδιού»
Πηγή: vimaonline.gr