Επιστολή 471 φοιτητών: Εκτός ελέγχου η διακίνηση ναρκωτικών στο ΑΠΘ

«Αρνούμαστε να προσερχόμαστε για μάθημα σε έναν χώρο όπου “ανθίζει” το εμπόριο ναρκωτικών γεμάτο χρησιμοποιημένες σύριγγες» αναφέρουν.

Σύνδεσμος: Επιστολή 471 φοιτητών: Εκτός ελέγχου η διακίνηση ναρκωτικών στο ΑΠΘ
Πηγή: thetoc.gr