Εληξε η κατάληψη στο υπ. Εσωτερικών από την ΠΟΕ-ΟΤΑ

Αποχώρησαν περίπου στις 10:00 το πρωί απο το κτήριο του υπουργείου Εσωτερικών οι συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ

Σύνδεσμος: Εληξε η κατάληψη στο υπ. Εσωτερικών από την ΠΟΕ-ΟΤΑ
Πηγή: thetoc.gr