Υπό κατάληψη βρίσκεται από νωρίς το πρωί το υπουργείο Εσωτερικών από την ΠΟΕ-ΟΤΑ που αντιδρά στο ζήτημα των εργαζομένων στην καθαριότητα των δήμων, μετά και την απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου που έκρινε αντισυνταγματική την παράταση των συμβάσεων τους. Η ΠΟΕ-ΟΤΑ προχωρά από τα μεσάνυχτα …
Σύνδεσμος: Κατάληψη στο ΥΠΕΣ από την ΠΟΕ-ΟΤΑ για τους συμβασιούχους
Πηγή: vimaonline.gr
