«Τιμώ και σέβομαι τους αμεα, ίσως είμαι η μόνη που έγραψα στο ΦΒ για τις προ ολίγων μηνών κινητοποιήσεις τους για τα επιδόματά τους».
Σύνδεσμος: Επανήλθε και «απολογείται» η Αφροδίτη Μάνου για το παραλήρημα κατά Σόιμπλε
Πηγή: thetoc.gr
«Τιμώ και σέβομαι τους αμεα, ίσως είμαι η μόνη που έγραψα στο ΦΒ για τις προ ολίγων μηνών κινητοποιήσεις τους για τα επιδόματά τους».
Σύνδεσμος: Επανήλθε και «απολογείται» η Αφροδίτη Μάνου για το παραλήρημα κατά Σόιμπλε
Πηγή: thetoc.gr