Επανήλθε και «απολογείται» η Αφροδίτη Μάνου για το παραλήρημα κατά Σόιμπλε

«Τιμώ και σέβομαι τους αμεα, ίσως είμαι η μόνη που έγραψα στο ΦΒ για τις προ ολίγων μηνών κινητοποιήσεις τους για τα επιδόματά τους».

Σύνδεσμος: Επανήλθε και «απολογείται» η Αφροδίτη Μάνου για το παραλήρημα κατά Σόιμπλε
Πηγή: thetoc.gr